Алматыда қар шығару жұмыстары тәулік бойы жүргізіледі

Қалалық коммуналдық қызметтер, әдетте, күшейтілген және тәулік бойғы жұмыс режиміне көшеді.

Алматыда қар шығару жұмыстары тәулік бойы жүргізіледі
Алматы әкімдігі

«Алматы тазалық» ШЖҚ МКК басшысы Әділет Тоқтасынов қала көшелерін жинаудың күрделі технологиялық процесі туралы айтып берді. Бұл туралы turkystan.kz қала әкімдігіне сілтеме жасап хабарлады.

Қысқы суық ауа райының басталуымен қалалық коммуналдық қызметтер, әдетте, күшейтілген және тәулік бойғы жұмыс режиміне көшеді. Қар тазалау алгоритмі жауын-шашын кезінде ғана емес, сонымен қатар қар жауғанға дейін жолдарды сұйық реагенттермен алдын-ала өңдеуді де қамтиды. Бұл әдіс ең тиімді екенін көрсетті және Алматы қаласында өткен жылдан бері қолданылып келеді. 

«Сұйық реагенттермен өңдеу көлік қозғалысы үшін аса қауіпті учаскелерден - тік түсулер мен көтерілулерден, көпірлерден, эстакадалардан, тоннельдерден, қиылыстардан және қоғамдық көлік аялдамаларынан, яғни шұғыл тежеу қажет болуы мүмкін орындардан бастап басым тәртіппен жүргізіледі. Сонымен қатар, «Жедел жәрдем» мен ТЖ көліктері үшін жолдар мұқият тазаланады», - деп түсіндірді Әділет Тоқтасынов.

Қар жауа бастаған кезде жолдар көктайғаққа қарсы материалдармен өңделеді. Жиналған масса кейіннен сыртқа шығару үшін сыпырылады және тырмаланады. Үздіксіз қар жауған кезде технологиялық циклдардың саны, яғни себу және сыпыру кем дегенде үш рет қайталанады. Қар жауғаннан кейін «құрғақ асфальт» әсерінің басталуына дейін жол жабындысын қар жамылғылары мен мұздардан түпкілікті тазарту жүргізіледі.

«Көптеген қала тұрғындары жолдардағы қар мен балшықтан жасалған қоспаға шағымданады, бұл - сол жерде жүргізіліп жатқан қоқыстың дәлелі. Көктайғаққа қарсы материалдарды (ПГМ) пайдалану және қармен жанасу кезінде мұз қабаты еріп қана қоймайды, сонымен қатар автомобиль дөңгелектерінің тартылуы да жақсарады. Бұл технологиялық процесс жолдарда пайда болған тұтқыр массаның шамамен 2-3 сағат бойы сақталуын білдіреді. Массаның қалыптасуы аяқталғаннан кейін ғана біз оны соқалы-щеткалы машиналармен сүрте аламыз», - деп түсіндірді ведомство басшысы.

Дәстүрлі КҚМ (тұзы бар құм) қатар, қалада мұз қабығының пайда болуына жол бермейтін сұйық күйдегі балама реагенттер белсенді қолданылады. Олардың ылғалды құрылымы көлік құралын жол жиегіне тастамауға мүмкіндік береді, бұл әсіресе көлік тығыз жүретін көшелерде тиімді.