Ел тұрғындарының медицина сапасына неге көңілі толмайды?

Қазақстанда көрсетілетін медициналық қызметтің сапасына пациенттердің 48 пайызға ғана қанағаттанады. Бұл туралы бүгін ҚР Денсаулық сақтау министрлігінің алқа отырысында ҚР Премьер-Министрінің орынбасары Ералы Тоғжанов айтты, – деп хабарлайды ҚазАқпарат.

«Адамдар медициналық көмек сапасының нашарлығына шағымданады. Бүгінде пациенттердің 48 пайызы қана көрсетілетін қызметтердің сапасына қанағаттады екен. Халық негізінен ауруханаға жатқызудан бас тартуға, медицина қызметкерлерінің біліксіздігіне, емханаларға мамандарға кезекке шағым түсіреді. Шағымдардың басым бөлігі Батыс Қазақстан, Жамбыл облыстарына және Шымкентке тиесілі», – деді вице-премьер.

Үкімет басшысының орындары медициналық көмектің дер көзінде көрсетілуіне баса назар аудартты.

«Ол жерде түрлі жағдайлар орын алуы мүмкін, бәрін жалпылай салуға болмас. Әрбір жағдайдың түрлі жайттары болады. Мұның барлығына тыңғылықты тексеріп, түзету қажет», – деді ол.

Сондай-ақ, Премьер-Министрдің орынбасарлары өңірлердегі медициналық жабдықтардың тозығы жетіп тұрғанын да баса айтты.

«Жедел жәрдем көліктері бұзылып жатады. Бүгінде олардың орташа тозу деңгейі 43 пайызды құрайды. Медициналық жабдықтармен жабдықталу деңгейі де лайықты емес. Бүгін жекелеген нысандардың тозуына байланысты мәселерді көтердік. Алайда, медициналық жабдықтардың тозуы 80 пайызға жуықтайтын облыстар да бар. Өңірлер мұны жақсы біледі. Сондықтан бұл мәселені де қосымша қарастыру керек», – деді ол.

Осы орайда Ералы Тоғжанов Денсаулық сақтау министрлігіне әкімдіктермен бірлесе отырып, нақты индиакторлар белгіленген жол картасын әзірлеуді және өңірлік шекте оның орындалуын ай сайын ұсынып отыруды тапсырды.

Ұқсас жаңалықтар

Back to top button