Bek Air басшысы: Біздің ұшақ Air Astana ұшағының ізін ала ұшқандықтан құлады

Bek Air басшысы: Біздің ұшақ Air Astana ұшағының ізін ала ұшқандықтан құлады

Bek Air басшысы: Біздің ұшақ Air Astana ұшағының ізін ала ұшқандықтан құлады
ашық дереккөзі

Bek Air әуе компаниясының өкілдері жұрт алдына шығып, 27 желтоқсанда оңтүстік астанада болған қайғылы жағдайға қатысты мәлімдеме жасады. 

Компания басшысы брифинг басталмас бұрын қайтыс болғандарды еске алуды ұсынды, деп хабарлайды Nur.kz. "Қайтыс болғандардың отбасыларына көңіл айтқым келеді. Өкінішке орай, адамдардың өмірін, соның ішінде біздің әріптесіміздің өмірін алып кеткен қайғылы жағдай орын алды", - дейді компания басшысы Нұрлан Жұмасұлтанов.

Жұмасұлтанов бұл оқиғадан кейін компания есеңгіреп қалғандықтан, үнсіз болғанын айтты. Сондай-ақ, компания басшысы осы уақыт аралығында ақпарат жинағандарын атап өтті.

Жаздық қызмет директоры рейс туралы ақпарат берді. Оның сөзінше, ұшу-қону жолағының ұзындығы - 4,4 метр. Ені бес метрге тең. Директордың сөзінше, командир әуеде 20 мың сағаттан артық ұшқан, ал екінші ұшқыш - 11,5 сағат әуеде болған.

Жерден көтерілген алғашқы секундтарда биіктік алу болған, одан кейін қайта төмендеген. Компания өкілінің сөзінше, ұшақ жерден көтерілген соң екінші секундта оң жаққа қарай қисаю болған.

Бесінші секундта ұшақтың бағыты түзеліп, содан соң қайтадан қисайған. Әр секунд сайын оңға және солға қарай қисаю болған. Жерге жақын жерде жанасу болған кезде ұшақ қисаймаған.

Артынша солға және оңға қисайған, алайда осы уақытта қайтадан биіктік алу болған. Әуе компаниясы өкілінің айтуынша, крандар биіктік алу мөлшеріне байланысты көтеріледі. Осы сәтте жылдамдық көтеріліп, түсіп, қайтадан көтерілген.

Компания қызметкерінің сөзінше, Bek Air ұшағының алдында ұшу массасы 89 тонна болатын Air Astana ұшағы ұшып кеткен. Ұшу уақыты - таңғы 7.19. Оның жылдамдығы - 184 узел.

Оның сөзінше, яғни борт қарқын алған. Сағат 7.20-да апатқа ұшыраған фоккер ұшқан. Оның жылдамдығы - 155 узел. Компания қызметкерінің айтуынша, қайғылы жағдайға артынша ұшу себеп болуы мүмкін.

"Ілеспе із - бұл ұшқан ұшақтың қанаттарына қалып қойған із. Индуктивті кедергі. Бірінші қанаттан сағат тілі бойынша, екіншісінен сағат тіліне қарсы із қалады. Ілеспе із әрқашан болады", - деді компания өкілі.

Оның сөзінше, артынша ұшуға шектеулер бар. Жеңіл әуе кемесі ауыр ұшақтың ілеспе ізін есепке ала отырып ең аз дегенде 3 минутта ұшуы керек.

"Бұл құжат бойынша регламенттелген. Егер 8 тонналық ұшақтың алдында салмағы 136 тонна әуе кемесі бағыттас ағында ұшса, бұл құжаттардың жетілдірілмегені деп ойлаймын.

Біздің кеменің қозғалысына қатысты - ұшақ басқаруда және сызық түзу болған. Егер 5 градусқа қисаю болса, онда бізде 1 градусқа өзгеріс болады. Ал 15 градуста - 5 градусқа өзгереді. Ұшақ ұшу бағыты бойынша қозғалған. Ұшақ шығып кеткеннен кейін, әрі қарай қар жамылғысы бар. Ұшақ шассисіз шана тәрізді, ол басқарылмайды. Бағыттан кішкене ауытқудың салдары қоршау мен ғимаратқа соғысуға әкелді.

Бұл құрылыс қауіпті объектінің жанында қалай болуы мүмкін деген сұрақ туындайды. Ғимарат қоршауға жақын орналасқан. Президент құрылыстың заңдылығын анықтау үшін тапсырма берді.

Бұрындары қатаң шектеу болатын. Егер осы кедергілер болмаған жағдайда, мүмкін адам шығынынан қашып құтылуға болар еді дегенді ойлап отырмыз. Сондай-ақ ұшақтың сенімді екені көрініп тұр. Жанармай төгіліп қалған жоқ", - деді ол.