Astana Media Week медиа-тенденцияның ең жаңа бағыттарын ұсынады

Astana Media Week медиа-тенденцияның ең жаңа бағыттарын ұсынады

Astana Media Week медиа-тенденцияның ең жаңа бағыттарын ұсынады
ашық дереккөзі
Үш жыл қатарынан «Қазмедиа Орталығы» Нұр-Сұлтанда ашық есік күнін өткізіп, Astana Media Week сұхбат алаңында медиа-тенденцияның ең жаңа бағыттарын ұсынады. Іс-шара үш күнге созылады. Және қалыптасқан дәстүр бойынша, бұл Орталық Азиядағы ең ірі медиа-оқиғаға айналады. Astana Media Week-тің басты мақсаты - отандық медиа секторды дамыту және саладағы іскерлік қатынастарды аймақтық деңгейде ілгерілету. 2018 жылы AMW бағдарламасына қатысу үшін екі мыңнан астам қонақ жиналды. Медиа индустриясының 60 отандық және шетелдік топ-менеджерлері қатысып, 50-ден астам продакшн-компаниялар таныстырылды. AstanaMediaWeek-тің бірінші күні сериалдық өнімдерді әзірлеу және шығару, салық преференциялары, кино прокатының шарттары, мазмұны, фильм өнімінің шығармашылық деңгейі және оның демеушілер үшін тартымдылығы тақырыптарымен атап өтіледі. Еліміздегі кино қызметін талқылау Қазақстан Республикасының Ақпарат және қоғамдық даму министрі Дәурен Абаевтың қатысуымен өтеді. Халықаралық спикерлердің орындарында Star Media кинокомпаниясының вице-президенті Никита Тринкин, белгілі қытайлық продюсер У Цзян, поляк режиссері және продюсер Дариуш Яблонски және Үндістаннан келген NFDC Халықаралық тарату және маркетинг бөлімінің бастығы Дипли Чаула жайғасады. Қазақстан атынан «Қазақстан» РТРК» АҚ басқарма төрайымы Ләззат Танысбай, «Хабар» Агенттігі» АҚ басқарма төрағасының орынбасары Ринат Кертаев, режиссер және продюсер Рашид Сүлейменов, фильм продюсері Нұрлан Қоянбаев, сондай-ақ Еуразия теледидар және радио академиясының академигі Алия Увальжанова қатысады. Кездесулердің интерактивті форматы қызықты болады - БАҚ қолдау қорының директоры Махаббат Есенмен MEDIA TALKS «Максимум репост» атты бейресми конференция өтеді. «Ұрпақтар теориясы» коммуникативті алаңның басты тақырыбына айналады. Мұнда арнайы бейнематериалдар ұсынылып, республикалық медиа компаниялардың жетекшілері Қазақстандағы заманауи теледидарда жұмыс істейтіндер туралы тиісті мәліметтермен бөліседі; олардың жұмысын ұйымдастыруда қолданылатын басқару стратегиялары; медиа-менеджерлер X буынының алдында тұрған қиындықтар туралы айтатын болады. Көрме залында үш күн бойы контент-маркет жұмыс істейді. Онда продакшн-студиялар және теледидарлық контент дистрибьюторлары бар 20-дан астам компания ұсынылады. «Қазмедиа Орталығы» коворкингінде «TRENDZONE: қазір дәл уақыты» атты журналистердің, PR-кеңесшілердің, дипломаттардың, ғалымдардың, баспагерлердің, оқытушылардың және креаторлардың қатысуымен ашық бірлескен семинарлар мен медиа-дәрістер өтеді. Олар елдегі жаңа медианың дамуы туралы өз тәжірибелері негізінде әңгімелейтін болады. Күннің соңында өндіріс компаниялары үшін продюсерлерден және бағдарлама директорларынан бірқатар семинарлар мен мастер-класстар өтеді. «Қазақстан» РТРК» АҚ жаңа телевизиялық маусымының тұсаукесері өтеді. 12 қыркүйекте AMW аясында Қазақстандағы алғашқы - «ADTribune - Азияның жарнамалық дауысы» атты жарнамалық конференциясы өтеді, онда олар саладағы мәселелер, қиындықтар мен трендтер туралы ашық сөйлесуге уәде береді. Елдегі жарнаманың танымал болуымен не болады, нарықтың нақты саны мен деңгейі қандай? Мемлекеттік сектор өкілдері мен жарнама саласының жетекшілері арасындағы диалогты қалай орнатуға болады? Қандай алаң керек? Осы және басқа да көптеген сұрақтарға жауап бере отырып, ұйымдастырушылар нәтижені саланың жетекші сарапшыларының шеберлік сабақтарымен біріктіреді. Бірінші конференциядан қонақтарды байыпты сараптама мен бейне-контент; теледидардағы тікелей жарнама мен демеушілік туралы панельдік пікірсайыстар; маркетингтік мифтерді бұзу; мемлекеттік сатып алудың ерекшеліктері мен Қазақстанның жарнама саласындағы реттеуші саясаты туралы дөңгелек үстелдер; жергілікті жарнама берушілерге мастер-класстар күтеді. Өзгүр Юрул Түркиядағы ең ірі «İhlasHaberAjansı» ақпараттық агенттігінің өндіріс директоры «әлемдегі ыстық нүктелерде жаңалықтар жасау» бойынша мастер-класс өткізеді. StarMedia компаниясының вице-президенті Никита Трынкин сәтті теледидар өндірісінің құпиясымен бөліседі. Kwendi Media Branding-тен келген украин спикері Андрей Таранов цифрлық дәуірдегі ТВ брендтерінің маркетингі, цифрлы адамдарды қызықтыратын жарнамалық чиптер туралы әңгімелейді. Бұл күні «TRENDZONE» коммуникативтік алаңындағы «Қазмедиа Орталығы» коворкингінде келесі спикерлер сөз сөйлейді: BBC академиясының халықаралық сайтының негізін қалаушы және редакторы, Laima International Training консалтингтік компаниясының бас директоры, журналистер мен қоғаммен байланыс қызметкерлерінің біліктілігін арттыруға мамандандырылған Наджиба Касраи, дизайнерлік практика жетекшісі. ойлар мен сервистік дизайн, «Neuroshtorm» компаниясының әдіскері Серж Лукас. Іскери коммуникациялар бойынша ашық семинарды PR-кеңесші, «Хабар» телеарнасының OПП бас редакторы Галина Алкешова жүргізеді. Екінші күнгі жарнама марафоны «Хабар» Агенттігі» АҚ жаңа маусымының тұсаукесерімен аяқталады. Медиа аптаның соңғы күні медиа-контенттің трендтеріне - интерактивті үдеу, видео-контент эволюциясы, бейімделуі, монетизация тақырыбына арналады. Олар медианы тұтынудың жаңа үлгілері өнімнің мазмұнын қалай өзгертетіні туралы, сандық медиа мониторингі мен сараптамасы туралы, «қазақша сөйлейтін Youtube» туралы айтатын болады. Назарда – Алексей Пивоваров, журналист, медиа-менеджер, YouTube-тағы «Редакция» арнасының авторы; Джулия Магас, EPICSTARS блогтар алаңының PR директоры, Мәскеу қаласы; Антон Уткин, Lateral Summer студиясының негізін қалаушы; Дмитрий Радченко, MediaCube.Network желісінің шығармашылық бөлімінің жетекшісі. Алия Исенова, журналист, Isen Show арнасының авторы және жүргізушісі және басқалар.