T-LIFE

Lay’s жаңа дәм ойлап тапқан адамға 1 млн доллар төлемек

сурет: istockphoto.com

Lay's брендінің Do Us A Flavor байқауы жеті жылдық үзілістен кейін қайта оралды.

Lay's 2012 жылы Lay's® Do Us A Flavor™ байқауын іске қосып, жанкүйерлердің ең қызықты чипстер дәмін жасау идеяларын жинаған еді. Осы уақыт ішінде төрт рет өткізілген бұл байқау миллиондаған ұсыныстарға негіз болып, нарықта ерекше 14 жаңа дәмнің пайда болуына себеп болды. Енді, жеті жылдық үзілістен кейін, танымал кампания қайта жанданып, жанкүйерлерге 2025 жылы дүкен сөрелерінде өз чипстерінің пайда болуына мүмкіндік беріп, 1 миллион доллар ұтып алу мүмкіндігін ұсынады.  

PepsiCo Foods North America маркетингінің аға вице-президенті Дениз Трулав: Lay's жанкүйерлердің арманындағы дәмдерді шынайы өнімге айналдырып, тұтас ұлтты жаңа тағамдармен қуантқан еді. Жылдар бойы біз түрлі мәдениеттердің ас мәзірінен, жергілікті тағамдардан және басқа да шабыт көздерінен дәмдер жасадық, бірақ ең жақсы идеяларды әрдайым жанкүйерлердің өздері ұсынатын. Енді біз Lay's жанкүйерлеріне жаңа дәм табу мүмкіндігін қайтадан беріп отырмыз, – деді.  

Байқауға қатысқысы келетіндер 2025 жылғы 22 ақпанға дейін DoUsAFlavor.com сайтында өз идеяларын ұсына алады. Қатысушылар күніне 10 түрлі дәм идеясын жіберуге құқылы. Әр ұсыныста дәмнің атауы, шабыт көзі және негізгі ингредиенттері болуы қажет. Frito-Lay сарапшылары үш финалист дәмді таңдап, 2025 жылдың сәуірінде нарыққа шығарады. Жеңімпаз халық дауыс беру арқылы анықталып, 2025 жылы жарияланады. Екінші және үшінші орын алған қатысушыларға 50 мың доллардан беріледі, ал жеңімпаз 1 миллион доллар ұтып алады.  

Lay's бренді – Frito-Lay North America компаниясының бір бөлігі. PepsiCo-ның ыңғайлы тағамдар мен сусындар портфелі жылына 91 миллиард доллардан астам кіріс әкеледі. PepsiCo компаниясы жаһандық нарықта 200-ден астам елде өнімдерін ұсынады.