T-LIFE

Эмоджисіз жазылған хабарламалар бос әрі суық көрінеді – зерттеу

сурет: istockphoto.com

Talker Research компаниясы World Emoji Day-ге орай 21 жастан асқан 2 000 америкалық арасында зерттеу сауалнамасын жүргізген.

Әр жазған хабарламаңыздың соңына смайлик қоятын әдетіңіз бар ма? Сіз жалғыз емессіз! Америкалықтардың төрттен бірі мәтін смайликсіз жалаң көрінеді деп есептейді.

Talker Research компаниясы World Emoji Day-ге орай 21 жастан асқан 2 000 америкалық арасында зерттеу сауалнамасын жүргізген, респонденттердің 41%-ы хабарлама толық болу үшін смайлик қажет деп санайды.

Респонденттер неғұрлым жас болған сайын бұл мәлімдемемен көбірек келіскен: Gen Z-дің 70%-ы хабарламада смайлик болу керек деп есептейді, ал Gen X-тің тек 46%-ы солай деп санайды.

Дегенмен, хабарламалар тек смайликтерден тұрмауы керек, өйткені 32% бұл «сөйлесуді бұзады» дейді. Зерттеу сондай-ақ, 58% смайликтер біздің бір-бірімізбен сөйлесуімізді жақсартады деп сенетінін көрсетті.

Бұл мәдени лексикондағы өзгеріске сәйкес келеді, мұнда смайликтер енді адамдардың сөзбен жеткізуге қиналатын эмоцияларын бейнелеу үшін қолданылады. Осыған байланысты брендтер смайликтерді қалай қолдануға болатынын зерттеп, оларды кампанияларға енгізіп, жаңа тілдік формамен «сөйлесуге» көшпек.