Түркия туризмі рекордтық көрсеткішке жетті

Түркия туризмі рекордтық көрсеткішке жетті

Түркия туризмі рекордтық көрсеткішке жетті
ашық дереккөзі
Түркия туризмі рекордтық көрсеткішке жетті деп хабарлады turkystan.kz. Түркия 2022 жылғы туризм нәтижесін жариялады. Бұл пандемиядан кейін туризм саласындағы жаңа рекордтарды көрсетеді әрі Түркияның алдағы 5 жылға арналған стратегиясын айқындайды. Түркияның Мәдениет және туризм министрлігі елдің 2022 жылғы туризм нәтижелерін жариялады. Түрік кеденінің деректеріне сәйкес, былтыр Түркияға келген туристер саны 51,4 миллионнан асқан. Бұл індет басталмай тұрғанда (2019 жылы) рекорд болған 51,8 миллионның 99 пайызына тең. Осылайша, туризм саласы бойынша, Түркия әлем бойынша 3-орын алды. Түркияның Мәдениет және туризм министрі Мехмет Нури Ерсой: «2022 жылдың соңына қарай шетелдік туристерге қатысты статистика туралы деректер пандемияға дейінгі кезеңмен салыстырғанда 65 пайызға қалпына келді, кіріс одан да жоғары: 2022 жылы Түркияның туризм кірісі 2019 жылмен салыстырғанда 19 пайызға артып, рекордтық көрсеткішке жетті. Бұл 46,3 миллиард долларға тең. Болашақта елімізге 90 миллион турист әкеліп, кірісіміз 2028 жылға қарай 100 миллиард долларға жететініне сенімдіміз”, - деді. «Түркия жаһандық таныту қызметін арттырады және тұрақтылыққа назар аударады» Мехмет Нури Ерсой отандық туризмде маркетингке назар аударылатынын айтты: «Алдағы 5 жылда мақсаттарымызға жету үшін біз нарықты әртараптандыруға, нақты аймақтарымыз бен өнімдерімізді жаһандық ілгерілетуге және брендингке және тұрақты туризм экожүйесін құруға назар аударамыз. Түркия - жаһандық тұрақты туризм кеңесімен (GSTC) үкімет деңгейінде ынтымақтастық туралы келісімге қол қойған әлемдегі алғашқы ел. Біздің GSTC-пен келісіміміз 2030 жылдың соңына дейін 3 қадамдық жоспарды бекітеді және осы уақытқа дейін біздің елімізде 100% тұрақты туризм экожүйесі болады. Біздің брендинг және жаһандық таныту іс-шараларымыз жылдан-жылға артып, 2028 жылдың соңына қарай бізде еліміздің бүкіл туристік және мәдени ұсынысын бүкіл әлемге ұсынатын барлығы 9 бағыт пен 20 өнім қосалқы бренді болады. Біз байланыстағы әртүрлілік пен сабақтастықты сақтаймыз, осылайша 2028 жылға қарай маркетингтік коммуникациялар бюджеті 225 миллион долларға теңгеріледі». Түркия туризмді насихаттау іс-шараларында кейбір нақты салаларға назар аударады; Велосипед туризміне ерекше назар аудара отырып, сенім, гастрономия және спорт туризмі және MICE негізгі сәттері болуы керек. Түркия үшін денсаулық туризмі де өте маңызды. Сонымен қатар жыл он екі ай бойы түріктердің 81 қаласына туристердің үзілмеуін қамтамасыз етуді қарастырады. Археологиялық тартымды бағыттар ұсына отырып, әлемдегі ең көне неолит орны саналатын Таш Тепелер аймағындағы археологиялық қазба жұмыстарын жалғастырады. Сиде-Анталия, Гөреме-Кападокия, Измирдегі Пергамон және Аслепион жерлерінде, Ликия жолында жаңа археологиялық саябақтарды ашады.