Ең қауіпті браузер анықталды

Google-дің Chrome браузері өз пайдаланушылары жайлы көп дерек жинап, оларды жарнама жасауда пайдаланады. Бұл туралы Forbes-та жарияланған мақаласында  Зак Доффман мәлімдеді. 

Доффманның айтуынша, теория бойынша Google жинайтын жеке деректерді ашу пайдаланушының жеке өміріне зиян тигізуі мүмкін. Chrome браузерінің қауіпті екендігі туралы тезисін растау үшін журналист Google-дығ жарнамадан миллиардтаған доллар табатынын және сәйкесінше тұтынушы деректерін үшінші тұлғаларға сататынын еске салды.

«Бұл тұрғыда оның Facebook-тен еш айырмашылығы жоқ», – деді Доффман.

Сондай-ақ, маман бұған дейін Chrome-ды сынға алғанын айтты. Журналистің сынына жауап ретінде Google компаниясы пайдаланушылардың құпия деректері сақталатын сервистердегі ақпарат мазмұны талданбайтынын алға тартқан.

Корпорация өкілдері ең қауіпсіз қосымшаларды атады — Gmail поштасы, Drive қоймасы, «Күнтізбе» және «Фото» қызметтері.

Автор өз есебінде Google жинамайтын жалғыз ақпарат — пайдаланушы идентификаторларына қатысы жоқ деректер екенін атап өтті. «Chrome тіпті өз тұтынушыларының жеке өмірін қорғауға тырыспайды», — деп қорытындылады Зак Доффман.

Сонымен қатар, журналист ең қауіпті браузерлердің рейтингін жасады. Бірінші орында Chrome, одан кейінні орындарға Apple және Microsoft Edge Safari жайғасқан.

Back to top button